Boligindretning på budget

Jeg synes simpelthen ikke, at der er noget smukkere, end gardiner, som der går helt ned til panelerne. Derfor har jeg også været på udkig, efter nogle panelgardiner til min nye lejlighed.
Jeg har først og fremmest tænkt mig, at det skal være nogle billige gardiner, da jeg er studerende og ikke render med alt for mange penge på lommen. Derfor har jeg egentligt tænkt mig, at jeg vil finde mine gardiner online.

Et moderne hjem med nye gardiner

Hvis jeg engang får råd, er der ingen tvivl om at jeg vil bestille nogen til at montere mine gardiner i fremtiden, det tager simpelthen for lang tid for mig, som det også gør for mange andre at sætte gardiner op.

Til indretningen af min nye lejlighed, har jeg kigget på rigtig mange boligblogs, hvor jeg har fundet en hel masse inspiration. Blandt andet det her med, at jeg gerne vil have nogle panelgardiner, der går helt ned til gulvet. Det er simpelthen så smukt og ikke mindst helt vildt idyllisk med sådan nogle gardiner. Der findes bare så mange fine gardiner i alle afskygninger, men hvis jeg skal holde det enkelt, bliver de nødt til at være hvide eller i hvert fald ikke mørkere end sådan en beige farve. Så nu vil jeg lede lidt rundt på nettet, og se om jeg kan finde nogle, der måske ikke er alt for dyre.