Skoleopgave om online markedsføring

Jeg skulle skrive en opgave i skolen om online markedsføring. Jeg startede med at søge lidt online, for at se om jeg kunne finde noget om markedsføring generelt. Men inden for marketing, findes der virkelige mange forskellige begreber.
Det er blandt ord som webmarketing. Men marketing og markedsføring er samtidig mange forskellige ting. Jeg blev derfor først nødt til at indgrænse min opgave, til at handle om et specifikt emne, hvilket så blev online markedsføring.

Hvor skal man søge materiale

Der ligger utrolig mange studier og opgaver omkring online markedsføring. Men nogle gange, kan det være en smule besværligt at finde af, hvad for noget der er godt, og hvad for noget af det,der er brugbart. 

Min lærer i marketing anbefalede mig, at læse nogle videnskabelige artikler skrevet af forskere inden for marketing. Det hjalp mig en masse. Jeg blev også overrasket over, hvor let det er at finde artikler og andet om emnet online, så længe man bare søger efter det, på den rigtige måde. Jeg synes selv opgaven blev rigtig god, og nu er jeg bare spændt på resultatet.